دوسش داری یاواقعا عاشقی!

 در هنگام دیدن کسی که عاشق او هستی تپش قلبت زیاد شده و هیجان زده می شوی امادر برابر کسی که دوستش داری احساس سرور وخوشحالی می کنی
وقتی به معشوق خود نگاه می کنی خجالت می کشی اماوقتی به کسی که دوستش داری نگاه می کنی  لبخند خواهی زد   
وقتی در کنار معشوقه ی خود هستی نمی توانی آنچه می خواهی بر زبان آوری اما در کنار کسی که دوستش داری قادر به این کار هستی  
در برابر کسی که عاشق اوهستی دست وپای خود راگم میکنی امادر برابر کسی که دوستش داری راحت تر بوده وتوانایی ابراز وجود داری  
 نمی توانی به چشم کسی که عاشقش هستی نگاه کنی اما کسی که دوستش داری با لبـخندی بر لب مدتهابه اونگاه می کنی                                                             
احساس عاشق بودن از طریق نگاه است اما درک دوست داشتن بیشتراز طریق کلامی است 
 ودر کلام آخر شما می توانید رابطه ی دوستی را پایان دهید اما عشق رانمی توان از بین برد 
                                                                
                                                           نظر یادت نره ...

 

تشعشع خیال...

   کسی که خیلی دوستش دارم از من پرسید:
مرا بیشتر دوست داری یازندگی؟
در پاسخ گفتم زندگی ناراحت شد ...
اما نمی دانست 
زندگی بی او برایم پوچ است 
         

   از وقتی چشم کشودم به من آموختن دوست بدار

اما حالا که دوست دارم می گویند فراموش کن
                    

                                                    you are my best friends

دلتنگی

روزی که ماهی ها را در حال پرواز کردن و پرندگان را در حال شنا کردن دیدی بدان فراموشت کردم.